Legile lui Murphy

sau cum sa interpretam chestiile pe care le aflam la angajare, indiferent de ce parte a baricadei ne aflam:
Asadar:
„Client oriented person”: stau toata ziua cu pupezele la telefon. Cica le rezolv problemele, dar de fapt imbarlig de nu mai pot, poate pica ceva.
„Problem solving person”: sunt „trigger happy”. Daca vad un mesaj de eroare pe undeva, esti asigurat de un restart. A, era intranetul pe care sunt conectati vreo 2000 de useri? Viata e grea…
„Apreciez munca in echipa”: nu fac nimic. Las’ ca fac bajetzii
„Experienta corporatista” : am purtat cravata si am auzit de KPI
„Insist in aplicarea procedurilor” : nu misc un deget daca nu am 10 semnaturi pe cerere, inclusiv a portarului
„IT Manager” (intr-o firma mica): unicul angajat la IT. Centrez, si p’orma fug si dau cu capul.
„IT Manager” si responsabil de buget de achizitii (intr-o firma mica): Cumpar tonere si hotarasc cine il primeste. Daca nu imi place fatza ta te pun sa faci refill.
„firma cu 2000 de angajati”: 1950 sunt muncitori si cel mult au telefon mobil. Restul sunt useri cu PC-uri
„Program flexibil”: vin cand vreau, plec cand vreau. Nu stie nimeni ce si cum

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *